Nieuw: de terugbelfunctie

Nieuw: de terugbelfunctie

Afgelopen jaar hebben we een aantal stappen gezet om de telefonische bereikbaarheid te vergroten. Tot vorig jaar was er één centraal nummer om ons te bereiken; nu hebben we ook de meest voorkomende groepsnummers aan u gecommuniceerd. Zo kunt u direct – en dus sneller – naar de juiste afdeling bellen met uw vragen. Per 1 oktober introduceren we een nieuwe optie: de terugbelfunctie.

Wie gebruik maakt van de terugbelfunctie, verliest zijn of haar plek in de wachtrij niet en wordt keurig teruggebeld. Komt u in de wachtrij terecht, dan wordt u geïnformeerd hoe u de functie kunt inschakelen. Vervolgens kunt u de verbinding verbreken. U behoudt de plek in de wachtrij en wordt door onze medewerker teruggebeld. U kunt alleen door ons teruggebeld worden als het nummer waarmee u belt voor ons zichtbaar is. Dit betekent dat als nummerherkenning uit staat of als u belt via een centrale, deze functie helaas niet mogelijk is.

Heeft u de juiste nummers al in uw centrale of mobiele telefoon gezet? Klik hier voor de juiste doorkiesnummers.

< terug naar nieuwsoverzicht