Melden storing

Itho Daalderop Nederland BV beschikt over een fabrieksondersteuning die de installateur kan ondersteunen bij het afhandelen van servicegerelateerde zaken die door de installateur niet opgelost kunnen worden.

De installateur is, zowel binnen als buiten de garantieperiode, het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers en is ook als eerste verantwoordelijk voor het oplossen van de storing.

Binnen de garantieperiode wordt er na goedkeuring een nieuw vervangend onderdeel voor retournering opgestuurd en, wanneer van toepassing, een normvergoeding verzorgd. Zie hiervoor http://zakelijk.ithodaalderop.nl/aanvragen-retournummer.

Mocht u er echter niet uitkomen, dan kunt u deze storing bij ons melden. Wij stellen alles in staat om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

Urgente storingen
In geval van een urgente storing (bijvoorbeeld een koudeklacht) verzoeken wij u dit in te vullen in het veld 'Bijzonderheden' met een juiste onderbouwing waarom dit gaat om een urgente storing. 

Itho Daalderop Nederland BV behoudt zich het recht voor de prioriteit zelf te wijzigingen op basis van de opgegeven informatie.

______________________________________________________________________________
Storing
Product zoeken
______________________________________________________________________________
Hierbij meld ik een storing aan
______________________________________________________________________________
Eindgebruiker / opstellingsadres
Zoek adresKlik op zoek adres om straat en plaats automatisch te vullen aan de hand van onze postcodetabel.
______________________________________________________________________________
Let op
Na het versturen van dit formulier krijgt u binnen een half uur een bevestiging per mail. Als dit niet het geval is, adviseren wij u contact op te nemen met onze helpdesk (tel. 010 – 427 85 65).