Aanvraag retournummer nieuw product groothandel

Voor een correcte en vlotte afhandeling van onderdelen of producten die u retour wilt sturen, hoeft u slechts één formulier volledig in te vullen en aan ons te versturen. Om het gebruik van dit formulier eenvoudiger voor uzelf te maken, kunt u vooraf gebruik maken van uw inlogcode. Het formulier zal dan vooraf al door ons met naw-gegevens gevuld zijn!
 Nog geen inloggegevens? Vraag deze hier aan.

Indien u meerdere producten aan ons wilt retourneren van verschillende facturen, dient u voor iedere factuur een formulier in te sturen. Bij het indienen van meerdere aanvragen hoeft u slechts één keer uw naw-gegevens in te vullen. Door gebruik te maken van de button “nog een nummer aanvragen” verzendt u de ene aanvraag en kunt u de tweede aanvraag invullen, waarbij uw naw-gegevens gewoon zijn blijven staan.  

Na het verzenden van uw aanvraag ontvangt u binnen een half uur van ons een zogenaamd ticketnummer dat behoort bij uw aanvraag. In dit bericht staat aangegeven, dat wij uw aanvraag zullen beoordelen, waarna u binnen 5 werkdagen bericht van ons ontvangt of de retouraanvraag akkoord is. U ontvangt dan tevens instructies aangaande de retourzending. Na retourontvangst van de producten volgt de definitieve beoordeling en afhandeling.

LET OP: Retouren dienen altijd voorzien te zijn van een, door Itho Daalderop opgegeven, retournummer en dienen naar het juiste retouradres opgestuurd te worden. Dit adres wordt vermeld in de instructies aangaande de retourzending.

leveringsfactuur nummer
Let op
Na het versturen van dit formulier krijgt u binnen een half uur een bevestiging. Als dit niet het geval is, adviseren wij u contact op te nemen met de afdeling Retouren (tel. 010 – 427 86 75).